Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

25 May 2011

28 Tahun Hidup Di Muka Bumi

Pada tarikh keramat 25 /05/2011 genap la 28 tahun aku bernafas di muka bumi Allah ini..haha..sudah semakin tua rupa nya aku..hikhikhik..masih tidak sedar diri lagi aku nie kn???2 tahun lagi akn btukar digit 3 depan umur ku..haha..oohh tidak..xpe2..terus kn menikmati hidup selagi nyawa masih dibadan..selagi ajal belum mjemput..selagi Allah mberi kesempatan & peluang..


Tapi birthday aku kali ni, my hubby berada di kejauhan..huhu..balik nti aku akan tuntut present dr dia..haha..Wishes dari dia pun xde nie..uwaa..uwaa..ye la..kt tgh2 laut tue mcm mane nk call??ape la aku nie..sabar yer Mama Mikael..tggu Papa naik darat dulu...

Semoga di usia 28 thn ini & akan datang, aku :-

1 - semakin tabah & matang mhadapi suka duka kehidupan

2 - akan bjaya dlm segala yg aku ceburi

3 - dilimpahi rezeki yg blipat kali ganda

4 - sentiasa dirahmati & dilindungi oleh Yang Maha Kuasa

5 - sentiasa dalam keadaan sihat walafiat utk anak ku Mikael & hubby..serta anak2 ku yg akan datang..hehe

 

No comments:

Post a Comment