Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

25 November 2009

Masalah selesai...Alhamdulillah :)

"Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang" Salam semua....agak lama x mjenguk page aku nie...agak kebizian dgn hal2 psiapan nk kawin & masuk umah baru....

Alhamdulillah segala telah selesai..tggl mjlis pkhawinan aku je akan blangsung dlm 2 mggu lagi...dup dap dup dap....seram sejuk pulak mhitung hari....

Hal kuarters..semua dh selesai...rumah pun dh siap cuci..brg2 pun dh angkut...cuma aku je x berani nk duk sorg2 kt umah tue, jadi aku import sorg mmbr opis temankn utk 2 mggu b4 aku bkahwin...nama dia Kak Fieza...erm gmbr rumah??aku x sempat nk capture...sbb masing2 bz...n umah pun kosong lagi, xde perabot...nti dh penuh perabot leh la aku upload gmbr umah dlm page nie erk....

Hal tok imam (jurunikah) pun dh settle 2 mggu lps....x pasal2 mak ayah aku trun dr Kuala Kangsar utk jumpe tok imam tue...then aku plak tk pasal2 amik cuti utk mhantar dorg blk ke Kuala Kangsar semula...jd aku dh xde cuti melainkan cuti utk kawin jer yg tggl....

Hal khemah knduri pun dh settle gk....mula2 dh dpt khemah area kg gedangsa tue..pakej pun murah....dh confirm ngn makcik tue...tup tup tup...abg bujang kata dia pun dh dpt khemah askar yg dia jnjikan...alahai...mcm mane aku nk kawtim ngn mkcik nie....dep RM100 dh byr...last2 aku amik ngn mkcik tue utk set meja pngantin jer sekali ngn backdrop...khemah knduri aku amik ngn abg bujang...sbb khemah askar nie dpt byk n harga pun murah...siap sekali ngn tray laukpauk ngn bekas air, nasi n ais...so kire okay la tue....

Then aku gk follow up ngn hotel2 yg aku booking utk family Mus nti..alhamdulillah, hotel tu masih under booking aku....tggl tggu ari nyer jer....

Cuma skrg nie prob aku adalah pasal hantaran aku...sbb Kak Ita (sepupu) aku x leh nk buat atas sbb2 yg x dpt di elakkan...sbb nyer nti aku cerite dlm next story ok???

So secara keseluruhan nyer, semua sudah siap sedia....n dgr2 cerite pun, tgh cuti sek skrg, semua sedara mara n anak2 buah ader kt kg...bgotong royong mbersih kn umah n mngecat n siap kn ape2 yg ptut...excited nyer dorg nk smbut menantu..hehe...terima kasih semua....erm tggl nk knduri jer lagi...huhuhu....wassalam...

No comments:

Post a Comment