Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

31 December 2009

Penghujung 2009

Salam WBT

Kita berada di penghujung 2009..hari terakhir untuk tahun 2009..Jadi aku aku mengomel bkenaan akhir tahun & tahun baru yg akan mjelang..bkenaan gmbr2 kawin n honeymoon bagai tue nti aku cerite lain kali yer..

Setelah dihitung & difikir2kan..apakah anda bpuas hati dgn pcapaian anda spjg tahun 2009??adakah azam anda pd awal 2009 dlu tue sudah tcapai & tlaksana??apakah kenangan yg x akan dilupakan spjg 2009??apakah perkara yg sgt bmkna utk anda spjg 2009??

Pejam celik pejam celik, sekejap sahaja masa berlalu, sepantas kilat hari silih bganti..& tidak byk perkara baik yg kita laksanakan spjg 2009 ini..tidak ada apa2 perkara yg membanggakan yg kita buat..& paling penting sekali tidak ada apa2 amalan & ibadah yg kita kutip & pelajari spjg 2009 ini..tidak cukup amalan di dada utk dibawa ke hari perhitungan..Namun, tidak semuanya berperibadai sedemikian..InsyaAllah...
Bagi diriku sendiri, kenangan manis yg tidak dpt aku lupakan adalah detik2 aku bgelar isteri pada tarikh keramat 12/12/2009, yang mana secara automatik menukar status aku drpd "Cik" kpd "Puan"..maka dengan itu, tanggung jawab sbg seorang isteri juga amat berat & perlu dilaksanakan sebaik mgkin..InsyaAllah, selagi aku bernyawa, aku akan berbakti @ taat pd suami ku sehingga akhir hayat..Ammiinn..

Bagi tahun 2010 yang bakal menjelma ini pula??apakah azam anda??adakah azam anda sama pd tahun lepas 2009 @ tahun2 yang lepas @ anda x penah berazam apa2??walau ape pun azam anda, try do the best & achieve the target..

Azam aku sendiri??erm...ader beberapa dlm fikiran, tetapi x pasti akan terlaksana @pun tidak...

1. hasil dr pkahwinan ialah zuriat..klu dimurahkan rezeki, aku nk anak pd tahun 2010 nti..semoga Allah perkenankan doaku..Amiinn...

2. slps dpt 1st baby, aku nk further study..alhamdulillah, semangat nk study still ade dlm diri aku..

Jadi, bsama2 la kite bkerja keras melaksanakan azam2 tersebut sehingga tercapai dgn jayanya..chayyok..chayyok..
HAPPY NEW YEAR 2010
Wassalam...

No comments:

Post a Comment