Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

31 December 2009

12 Dec 2009 - Hari Penuh Bahagia


Salam WBT


Setelah hmpir sebulan x update ape2 dlm page nie..br arini kerajinan n kesempatan mdatang..hehe..

Sbnr nyer, 2 mggu aku bcuti..cuti kahwin, start 07/12-17/12..kt bwh nie ader beberapa gmbr pernikahan aku..tema utk mjlis pernikahan adalah kaler hitam putih..Alhamdulillah, kini aku sudah bgelar isteri kpd Muhammad Musa Abdul Rashid..lagi gmbr2 spjg majlis akan aku upload ckit2 dlm post2 akan dtg..spjg mjlis mmg agak memenatkan..baik abg, kakak, makcik, pakcik semua btungkus lumus bgotong royong mberi yg tbaik utk mjlis aku..i do really appreciate to all of them..


Aku sempat posing sblm masuk masjid..nk control nervous la tue ;p

Muka ku yg nmpk sgt cuak n gemuruh..(mcm la aku yg nk akad..hehe)
Alhamdulillah..Ya Allah, berilah kami rezeki yang halal, zuriat yg soleh dan kebahagiaan hingga ke akhir hayat..Amiinn




Acara membatalkan air sembahyang
Malam selepas pernikahan..

No comments:

Post a Comment