Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Hero

Our 2nd hero

Our incoming 3rd baby

31 January 2012

Korang penah buat tak benda nie????

Assalamualaikum all mommies!!!

Mama Mikael dpt satu emel..so enjoy la baca yer...




Korang pernah buat salah satunya masa kecil:

      1. Buka kipas meja, cakap depan kipas nak dengar suara bertukar.

      2. Naik kereta, tengok bulan & ingat bulan ikut kita.

      3. Naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle', rasa hebat.

      4. Masa sekolah, ada orang bagi milo free, lepas ambil sekali,
      menyamar jadi orang lain, beratur ambil air lagi.

      5. Lukis burung guna huruf 'v'.

      6. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit.

      7. Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --> ♥

      8. Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia
      mati.


Tambahan dr  Intan Halina

a) ada buku lagu (tulis lirik lagu fav)..hehe seronok bila dpt nyanyi sama2 bila lagu tu kuar kt radio..

b) ada buku biodata. paling penting tulis kawan karib, kawan biasa, makanan kegemaran bla3..skrg buku biodata nyer ntah ilang kemana???

c) kalau terpijak kasut skolah org, pastu kasut kita kena pijak balik
..kalo xnk kasi kotor..jln je atas angin...

      Betul tak? Betul tak? hehe...seronok kn??mesti korang pun senyum2 simpul baca then angkat2 kening sbb nk ingat zaman kecik2...

4 comments:

  1. hahahah... pernahh.........
    tambahan:

    a) ada buku lagu (tulis lirik lagu fav)

    b) ada buku biodata. paling penting tulis kawan karib, kawan biasa, makanan kegemaran bla3

    c) kalau terpijak kasut skolah org, pastu kasut kita kena pijak balik

    ReplyDelete
  2. cik halina,

    a'ah kn..leh tmbah lagi kalo ade ape2 yg tingat..tang buku biodata tue..masing2 blawan2 nk tulis plg cntik n lawa2..tp kalo bg bdk lelaki yg tulis..plg simple dorg leh tulis dlm tue..kalo pompuan lak..tak cukup 3 @ 4 muka surat nk ditulis biodata seniri..pastu skrg..ntah mana buku biodata tu ilang..hahaha..

    yang kasut sekolah tu plak..asal ari isnin je kemain jaga kasut takmo bg kotor..kalo bleh nk jalan atas angin..hehehe

    sy copy tambahan cik halina punyer nie yer..minta izin..

    ReplyDelete
  3. hahahh.. jumpe dah blog ko.
    I folo...=)

    ReplyDelete
  4. aliah: ko ader blog gk ker??welcome2...i folo u...

    ReplyDelete