Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

20 January 2010

Pre-Honeymoon to Melaka (16-18/12/09)

Salam Alaik wat semua...

Happy New Year to all of u..we are still in January 2010 & there r so many story that i wanna share with u..huhu...Tak sangka kita dh masuk di tahun baru skrg..huhu..tp byk lagi cerita 2009 yg aku lum masuk dlm page aku...ok x pe...aku akan masuk kn sikit2..sukati aku la nk masuk kn bile ye tak??
So kali nie cerita pasal pre-honeymoon aku ke Melaka, slps beberapa hari selesai knduri aku aritu..gmbr2 kawin??sabar la..nti2 aku akan masuk kan gk..sbb tlalu byk sgt gmbr kawin tue..so aku masuk kn gmbr kt Melaka dlu la..so kt sana kitorang stay kt Emperor Hotel..wlupun stay hotel murah jer..tp ader swimming pool lagi...

Trip ke Melaka nie pun last minute planning..sbb cuti kawin tu lama, duk kg pun boring gk kn..so kitorang pakat la g Melaka..so enjoy la tgk gmbr2 spjg kt Melaka nie...best2....

No comments:

Post a Comment