Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

02 September 2009

SVCHOST.EXE..APE MENDA NYER NIE???

Salam...slmt pg semua..sbnr nyer aku x tau nk wat cmne ngn PC aku nie...dekat nk sebulan dh prob...asyik kuar page hitam "scvhost.exe"..ape kejadah menda tue???aku nie dh la buta IT...aku nk YM pun x boleh...skype pun x boleh...so dh lama gk la aku x update facebook n friendster aku tue...rindu la plak...


So ader sape2 x yg tau cmner nk ilang kn menatang hitam tue???every 5 minute asyik appears jer ggu idup aku nie....menda hitam tu mcm bwh nie...ader sape2 tau nk setel kn???

Dh la kt cni keja pun x de...byk melangut jer...rindu nyer kt opis lama...dlu x menang tgn keja..la nie byk buang masa....uwaa..uwaa...at least klu leh buka FB ke FS ke...xde la bosan sgt...so bile menda hitam nie kuar je lagi la myakitkn hati aku nie haa....tolong..tolong..tolong..tolong..tolong...!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment