Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

16 September 2009

Berbuka di Restoran The Village View, Bangi

Salam...dh lama x mjengah page aku nie...lgpun aku x tau nk cite ape dlm nie..mklum la, br je m'join'kn diri dlm dunia blogging2 nie haa...ditambahkan lagi agk bz ngn keja..(bz ke aku...)hehe..ape yg pasti aku nk cerite psl last week...


Rabu lepas (09/09/09) wargh..cntik date nie...my fiance br blik dr Miri, stlh 3 mggu kt sana ats urusan keja...(yg pasti..aku rindu giler tahap gaban ngn dia)..trun je flight, dia terus dtg Putrajaya amik aku lps keja...so kitorg bbuka sama ari tu..(tp..aku sbnr nye x pose..he3)kitorg pegi bbuka kt bangi di Restoran The Village View...nice place..mknn pun sedap...yg pasti, aku yg over2 nyer m'order lauk pauk...n ini la antara lauk2 yg aku order...utk mkn 2 org...kuat mkn ker???mmg aku ngn tunang kuat mkn pun..nk wat cmner...
Nie nama nyer ayam pandan...nice ayam..sedap...tp kt cheras, aku penah gk mkn menda nie...

Nie plak Siakap 3 rasa...3 rasa tue dh ok, tp ikan nyer plak garing sgt...ilang rs "kemanisan" ikan nyer tue..
Menu special ari tu adalah Puyuh Berempah...aku kureng ckit puyuh2 nie..tp tunang aku yg order menda tue...
Yang nie feveret aku..."TOMYAM"...yg nie mmg 'kaw' punyer...best sedap sehingga menjilat sudu..hehe...
Overall..mknn nyer ok...cuma kena pndai order n order yg btul2 nk dimkn...hehe...klu x mbazir jer...ok...sape2 yg mcari tmpt mkn, boleh la try g mkn kt Restoran The Village View...salam..bubbye...








No comments:

Post a Comment