Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

24 July 2010

HaNTaRaN TeMa HiTaM PuTiH

Salam WBT..
Buat mereka2 yang mcari tema utk hantaran ptunangan & juga pernikahan..Ketika time aku bnikah tanggal 12 Dec 2009 yg lepas..aku memilih tema hitam putih (dr pihak aku utk lelaki) & merah putih (dr hubby utk aku)..hehe..cantik2 hantaran tue..maklum la..sendiri2 yg buat..last minit jadi bidan terjun..sbb designer time tue x dpt nk buat di sbbkn mak beliau masuk hospital..


Jadi kt bawah nie adalah hantaran HITAM PUTIH yg direka sendiri oleh pengantin perempuan (aku la tue..) & dibantu oleh Rafezah Hj Abd Razak (Kak Fieza)..
Hantaran untuk pengantin lelaki bertemakan HITAM PUTIH


Set Jam Tangan NAUTICA
Sepasang Kasut CLARK

Set Minyak Wangi CK One

Sepasang Kemeja & Seluar RENOMA

Set Lengkap PlayStation 3 (PS3)

Set Tali Pinggang Etienne Aigner


Set Coklat & Gula2



Sebentuk Cincin Pengikat Kasih




No comments:

Post a Comment