Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

26 October 2009

Peperiksaan Undang-Undang Kerajaan

Salam...erm monday blues...malas nyer nk setat keja kn??cmtu la tiap2 kali masuk ari isnin..hehe...
Sbnr nyer, aku ader exam starting from tomorrow until thursday...Peperiksaan Undang-undang Kerajaan..wahh..bunyi nyer macam menakutkn ye x??dh tua2 nie amik exam (eh tua ke aku??) agak slow sikit la nk mbaca n mhafal bagai...


Meja aku nie penuh buku2 utk exam esok..tp satu pun aku x baca lagi..bagus x??hikhik...sib baik "openbook" punyer exam...antara buku2 yg aku kena study :-
Sebenar nyer ader lagi buku2 lain, tp x sempat plak nk capture gmbr, sbb aku dh bw balik ampang....Nie la dia klu keja "gomen"...byk exam n attend kursus...exam yg aku nk amik esok nie palk wajib amik utk pgesahan jwtn...so...anybody, wish me luck ok....bubbye...

No comments:

Post a Comment