Cinta Kami Selamanya

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Hero

Our 2nd hero

Our incoming 3rd baby

21 October 2011

Mikael's 1st Birthday Party

Mikael's 1st Birthday Party












p/s : upload gmbr je la dulu...nti br cerita lebey2 yer..one of the reason kenapa Mama lama x hapdet blog..sbb bz prepare party my son nie..

18 October 2011

Ape nak jadi dgn dunia skrg???

Berita penoh emosi di hari ini...

Mayat baby yg kena kelar oleh remaja 16 tahun di asrama Betong..

Semalam berita TV3 buat aku luluh hati..kenapa?? Ape jenis manusia la dorang nie kn??baby yg kiut miut tue dorg boleh bunuh??tkde ke perasaan kasih, sayang or perikemanusiaan dlm diri dorg??smpi kn tgamak mkelar baby yg comel itu?? ko dh pndai buat anak, then tmbah plak lagi dosa dgn bunuh anak tue??eeii kalao la aku dpt BETINA yg umur 16 tahun..yg tak ader hati perut..aku rodok plak perut dia..biar dia rasa plak..(Mama mmg tgh marah nie...marah & sakit hati...)

Sorry sbb Mama ter"EMOSI lebey pg2 nie..nie semua gara2 berita nie la..utk tau lebih lanjut klik link2 bwh nie yer..


Nmpk x lelaki baju putih tue??pdhal dia lalu sblh budak pompuan yg kena langgar tue..impossible la kalo that guy tk nmpk the little girl yg tgh struggle kesakitan??
Lagi berita yg buat aku sedey...psl budak pompuan 2 thn yg kena langgar dgn 2 van then dibiarkan ditepi jln lebey kurang 7 minit..sedangkan ader dlm 18 org lalul alang jln tue, buat2 tak tau je ngn budak pompuan yg kena langgar tue..adoi la..cuba la kalau budak tue adalah anak kita??mcm mane perasaan kita??

Mama siap tgk video tue..mmg tk tcakap la kesian nyer budak tue..ptut nyer 18 org yg tk bhati perut tue patut dihukum jugak..n mak bapak budak tue pun kena hukum gk..yg ko bleh plak biarkan anak ko yg br 2 TAHUN bjalan2 seniri2??ko x sedar ke anak ko xde dekat2 ko?? ape punyer mak bapak la dorg tue?? Astaghfirullahalazim..mintak jauh la segala perkara2 mcm nie blaku dr hidup kita...

Kalo u all nk tau pasal nie..klik berita2 bwh nie gk...utk video u all leh cari kt youtube..Mama x smpi hati nk load dlm nie..sedey ya amat...